Communicatie & content specialist (24-32 uur per week)
Ondernemersfonds Utrecht vormt een belangrijke schakel in de Utrechtse economie, want dankzij dit fonds is er structureel geld voor collectieve ondernemersinitiatieven die bijdragen aan het lokale vestigingsklimaat. OfU is er voor en door ondernemers en er worden jaarlijks honderden projecten gefinancierd; van feestverlichting in de binnenstad tot camerabeveiliging op de industrieterreinen, maar ook steeds vaker financieren we projecten die inspelen op thema’s als duurzaamheid en gezond stedelijk leven.
OfU is een onafhankelijke stichting met een bestuur, RvA en een klein uitvoeringsteam. De werkzaamheden van dit team zijn activerend en servicegericht: we ondersteunen en faciliteren ondernemerscollectieven bij het bedenken, indienen en uitvoeren van projectaanvragen. Ook verzorgen we de financiële afhandeling van de projecten.
Wij zijn op zoek naar een collega die helpt met het informeren, verbinden en inspireren van onze achterban, de ondernemers(collectieven) in Utrecht. Ons team is klein en het takenpakket divers. We zoeken dus een allround duizendpoot die van allerlei (communicatie)markten thuis is. De dagelijkse werkzaamheden zijn:
- het zelfstandig opstellen en proactief bijhouden van de contentkalender
- het vullen van de website, nieuwsbrief en socials met relevante en prikkelende content
- het ophalen, redigeren en zelf maken van die content (tekst, beeld, film, infographics)
- analyseren en inzetten van data van diverse platforms (aantal bezoekers, aantal clicks, etc.)
- meewerken aan het verbeteren van de zichtbaarheid van OfU (bewaken van de huisstijl, stimuleren van gebruik OfU-logoset, mede-organiseren van bijeenkomsten en events, voeren van publiciteitscampagnes en het aandragen van andere creatieve manieren om meer bekendheid te genereren)
Wat vragen wij?
Wij zoeken een enthousiaste, proactieve zelfstarter met een vlotte pen en gevoel voor vormgeving. Je hebt ervaring met het ontwikkelen, redigeren en plannen van content voor websites, e-mailcampagnes en social media-activiteiten. Ook ben je gewend om bijbehorende statistieken te analyseren en te gebruiken om je werkzaamheden waar nodig bij te sturen. Je werkt gestructureerd, neemt initiatief en vindt het uitdagend om bij te dragen aan het succes van OfU.
Je hebt een afgeronde (HBO-)opleiding Communicatie of aanverwant of aantoonbare relevante werkervaring. Bekendheid met met WordPress, Mailchimp, Hootsuite, analysetools zoals Analytics en SEO is een pré, net als affiniteit met de stad Utrecht en de doelgroep ondernemers.
Wat bieden wij?
- Een interessante functie en uitdagende opgave in een mooie organisatie.
- Een prettige werkplek aan de Europalaan, daarnaast zijn er in overleg mogelijkheden tot thuiswerken en flexibele werktijden.
- Een enthousiast, betrokken en professioneel team met collega’s die in de startblokken staan om samen de zichtbaarheid van OfU te verbeteren.
- Een mooi salaris (tussen de € 2.400 en € 3.000 afhankelijk van opleiding en ervaring).
Solliciteren naar deze functie?
Stuur je sollicitatiebrief met CV (en eventueel portfolio) naar fondsmanager Kyra Kasel via kyra@ondernemersfondsutrecht.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Kyra via 06 20421112. Meer over de vacature vind je hier.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
OLVG Lab kiest voor innovatieve bloedafnameapparaten van Vitestro
OLVG Lab, een vooraanstaand laboratorium in Europa, heeft een contract getekend met Vitestro om als eerste Europese instelling meerdere autonome bloedafnameapparaten in gebruik te nemen.
The Lekker Company verovert schappen bij Kruidvat Nederland
Dotslasher The Lekker Company verovert schap bij Kruidvat Nederland met lippenbalsem zónder aardolie
./ Padel Breakfastclub
Bij Peakz Padel is het mogelijk om op elk moment van de dag te komen padellen. Speciaal voor alle vroege vogels heeft Peakz Padel wat leuks bedacht: de Breakfast Club! Niet meer alleen padellen na een werkdag, maar ook vóór je de werkvloer betreedt sla jij je slag op...
Schrijf je nu in voor dé Startup Handelsmissie naar Collision, Toronto!
Is jouw startup klaar voor het buitenland? Wil je zaken doen, gericht netwerken met bedrijven of investeerders aantrekken? Meld je dan nu aan voor de startup-missie van 26 tot 30 juni 2023 naar Collision in Toronto! Waarom Toronto en Canada? Toronto heeft een...
Vitestro haalt 12 miljoen euro investering op in serie A ronde
Dotslasher Vitestro, ontwikkelaar van een autonoom bloedafnameapparaat, kondigt de voltooiing aan van een Serie A-financieringsronde van 12 miljoen euro (!). Sonder Capital uit Californië leidde de financieringsronde samen met bestaande investeerders en nieuwe particuliere investeerders met ervaring in de klinische laboratorium- en MedTech-sector.
Isabel Barberá Trotse Winnaar Van De Woman In Ai – Responsible Ai Leader Award
Supertrots op onze Dotslasher Isabel Barberá van Rhite – The Privacy Engineering Hub die op 9 februari de Woman in AI Award voor Responsible AI Leader in ontvangst heeft mogen nemen. Dit is één van de zes awards die jaarlijks worden uitgereikt door Woman in AI Netherlands.
Verschuiving van actief benaderen naar verleiden van de kandidaat
Dotslasher Sidney Hiele, sprak met Martijn Hemminga (ook Dotslasher) over zijn product JobPage en het sourcingbedrijf QSXL en de verschuiving van actief benaderen naar het verleiden van de kandidaat.
Dytter geselecteerd voor Rise-programma van Techleap
Dotslasher Dytter bij selecte groep tech-bedrijven die, onder leiding van Techleap, het Rise programma gaat volgen.
🥂 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁 𝗥𝗲𝗴𝗶𝗼𝗻 𝗙𝗲𝗺𝗮𝗹𝗲 𝗗𝗿𝗶𝗻𝗸𝘀 – 𝗠𝗮𝗿𝗰𝗵 𝟴𝘁𝗵 – 𝗕𝗮𝗿 𝗝𝗼𝘀𝗲𝗳𝗶𝗲𝗻, 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁
🥂 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁 𝗥𝗲𝗴𝗶𝗼𝗻 𝗙𝗲𝗺𝗮𝗹𝗲 𝗗𝗿𝗶𝗻𝗸𝘀 – 𝗠𝗮𝗿𝗰𝗵 𝟴𝘁𝗵 – 𝗕𝗮𝗿 𝗝𝗼𝘀𝗲𝗳𝗶𝗲𝗻, 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁 Hey female startup community, A special Startup Drinks on International Women’s Day! Are you a female founder (in spé) and looking for an informal, low-key get together, to chat with other founders and...
Honderden Dotslashers getrakteerd op ‘lekker’ frisse oksels
Elke startup wil een goede 1e indruk! Honderden Dotslashers werden met valentijn getrakteerd op ‘lekker’ frisse oksels door The Lekker Company.