Digital Movers heeft recentelijk de content strategie en campagne creatie voor Keune Haircosmetics gerealiseerd voor de Gouden Televizier Ring.

Keune Haircosmetics was hoofdsponsor voor dit evenement en zocht een betrouwbare partner voor hun content strategie en campagne creatie. Deze campagne is vervolgens in alle kanalen van de Televizier geactiveerd om merkbekendheid te realiseren.

Beniewd of Digital Movers jou kan helpen?

Neem vooral contact op! http://www.digitalmovers.nl/

 

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

./ Padel Breakfastclub

./ Padel Breakfastclub

Bij Peakz Padel is het mogelijk om op elk moment van de dag te komen padellen. Speciaal voor alle vroege vogels heeft Peakz Padel wat leuks bedacht: de Breakfast Club! Niet meer alleen padellen na een werkdag, maar ook vóór je de werkvloer betreedt sla jij je slag op...

Vitestro haalt 12 miljoen euro investering op in serie A ronde

Vitestro haalt 12 miljoen euro investering op in serie A ronde

Dotslasher Vitestro, ontwikkelaar van een autonoom bloedafnameapparaat, kondigt de voltooiing aan van een Serie A-financieringsronde van 12 miljoen euro (!). Sonder Capital uit Californië leidde de financieringsronde samen met bestaande investeerders en nieuwe particuliere investeerders met ervaring in de klinische laboratorium- en MedTech-sector.

🥂 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁 𝗥𝗲𝗴𝗶𝗼𝗻 𝗙𝗲𝗺𝗮𝗹𝗲 𝗗𝗿𝗶𝗻𝗸𝘀 – 𝗠𝗮𝗿𝗰𝗵 𝟴𝘁𝗵 – 𝗕𝗮𝗿 𝗝𝗼𝘀𝗲𝗳𝗶𝗲𝗻, 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁

🥂 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁 𝗥𝗲𝗴𝗶𝗼𝗻 𝗙𝗲𝗺𝗮𝗹𝗲 𝗗𝗿𝗶𝗻𝗸𝘀 – 𝗠𝗮𝗿𝗰𝗵 𝟴𝘁𝗵 – 𝗕𝗮𝗿 𝗝𝗼𝘀𝗲𝗳𝗶𝗲𝗻, 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁

🥂 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁 𝗥𝗲𝗴𝗶𝗼𝗻 𝗙𝗲𝗺𝗮𝗹𝗲 𝗗𝗿𝗶𝗻𝗸𝘀 – 𝗠𝗮𝗿𝗰𝗵 𝟴𝘁𝗵 – 𝗕𝗮𝗿 𝗝𝗼𝘀𝗲𝗳𝗶𝗲𝗻, 𝗨𝘁𝗿𝗲𝗰𝗵𝘁 Hey female startup community, A special Startup Drinks on International Women’s Day! Are you a female founder (in spé) and looking for an informal, low-key get together, to chat with other founders and...