Omschrijving

Wij zijn op zoek naar een CRO specialist die ons naar next level kan helpen!

Ben jij een ervaren T-shaped marketeer met ervaring in CRO? Ben je ready om je kennis op tactisch en operationeel vlak uit te breiden? Meet Direct Impact – de beste in marketing tech. Met een club van experts help jij bedrijven in de werving & selectie- en detacheringsbranche bloeien. We houden ervan om mensen te helpen en te inspireren om actie te ondernemen om hun doelen te bereiken. Wij zetten geen mensen weg. We zorgen voor een plek waar je een team versterkt en zelf tot bloei komt.  

In deze rol werk je voor onze klanten die actief zijn in de werving & selectie- en detacheringsbranche. Er is geen sector waarbij het zo belangrijk is om je doelgroep écht te kennen. Je hebt t dealen met veel schaarste op de arbeidsmarkt en de kandidaatreis vindt zowel online- als offline plaats. Aan jou om de kandidaatreis van onze klanten te verbeteren. De nadruk van deze functie ligt op het door en door begrijpen van je doelgroepen om daar vervolgens de kandidaatreis naadloos op aan te laten sluiten. 

  1. Je zet data om in actionable insights.
    1. Kwalitatieve data is minstens zo belangrijk als kwantitatieve data. Samen met de klant zet je activiteiten op zoals doelgroep interviews om aannames te valideren.
    2. Je voert continu analyses uit en je weet je analyses goed toe te spitsen op de belangrijkste segmenten en fases in de funnel.
    3. Je hebt helder welke data je inzichtelijk wilt hebben en brieft zo nodig je tech collega’s om de tracking zodanig in te richten dat jij goed je werk kan doen.
  2. Je werkt experiment gedreven. Op basis van de belangrijkste pijnpunten stel je hypotheses op en valideer je deze.
    1. Nadat je je hypotheses systematisch hebt geprioriteerd stel je experiment setups op. Je brieft het team om de juiste content en designs op papier te krijgen waarmee je aan de slag kan. Voor complexere a/b tests werk je samen met de developers.
    2. Op basis van je actionable insights en testresultaten doe je aanbevelingen naar het team. Jij overziet immers de gehele funnel.
    3. Je deelt tevens je adviezen met de recruitment teams indien relevant. Zij spelen een belangrijke rol in de kandidaatreis, maar jij bent degene die pijnpunten signaleert en daarop weet te anticiperen. 
    4. Je brieft de designer en developer nadat je een hypothese hebt aangenomen.
  3. In deze rol werk je nauw samen met anderen, want juist daar zit je meerwaarde. Het is belangrijk dat jij samenwerking initieert en stimuleert. Denk aan werksessies met collega’s, brainstormsessies en trainingsmomenten om je collega’s aan klantzijde mee te nemen in je werkzaamheden.

 

Requirements

  • 3+ jaar ervaring op het gebied van CRO, Lean startup of users experience

  • Jij hebt geavanceerde ervaring met Google Analytics en heatmap- en recording tools zoals Hotjar
  • Jij hebt kennis van a/b testing tools zoals Google Optimize, VWO of Optimizely
  • Goed georganiseerd en oog voor detail
  • Vloeiend in Nederlands 

Hier ben je naar op zoek

  • Goed salaris, € 3.000 – € 4.000 per maand

  • Training budget van €2500 per jaar
  • Onbeperkt aantal vakantie dagen
  • Werken bij een snelgroeiend bedrijf
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
  • Reizen: €0,19 per km vergoeding, NS Business card of e-bike lease
  • Alles wat je nodig hebt om Impact te maken: laptop, telefoonvergoeding (€45 netto p/m)
  • Alles wat je nodig hebt voor je privéleven: thuis werken, kantoor (290m2, 10 min van Utrecht CS) of midden op zee. 9-17 of 21-5, maakt ons niet uit.
  • Alles wat je nodig hebt om lol te trappen: leuke teamgenoten, events, tafeltennis, playstation, slechte grappen
  • Alles wat je nodig hebt om je goed te voelen: lunch, fruit, snacks, KOFFIE, sap, ruimtelijk en licht kantoor, groen gras om buiten te werken

 

Bekijk de hele vacature op de website

 

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

Unreal Engine C++ Developer at Beemup / Your Open Metaverse

Unreal Engine C++ Developer at Beemup / Your Open Metaverse

Do you believe that the Metaverse is already here, but that Meta is just a reboot of Second Life? Do you want to take the red pill and make an impact with your 3+ years of programming skills for Unreal Engine? Good! Then this application is just for you.

Topicus neemt meerderheidsbelang in Devise Analytics

Topicus neemt meerderheidsbelang in Devise Analytics

Overname nieuws: Een mooie prestatie van Dotslasher Devise. Zij wil de volgende groeistap gaan maken met het uitbreiden van haar markt en platform en slaat daarom de handen ineen met het beursgenoteerde Topicus.

Medior bedrijfspsycholoog die als trainer en/of assessor aan de slag wil!

Medior bedrijfspsycholoog die als trainer en/of assessor aan de slag wil!

Wij zoeken een enthousiaste collega die ons wil komen versterken. Sprankel & Co groeit gestaag en de bedoeling is dat je met ons mee gaat groeien. Daarom zoeken wij een sprankelende collega die open staat om in korte tijd veel te leren, van het verzorgen van workshops, trainingen en/of assessments tot coaching en klantbeheer.

Stichting nlgroeit

Stichting nlgroeit

Jarenlang heeft nlgroeit met veel plezier het programma samen met de KVK uitgevoerd. Per dit jaar slaat zij een nieuwe weg in als Stichting nlgroeit, met dezelfde energie en ambitie. Lees hier meer!

X