Omschrijving
Wij zijn op zoek naar een CRO specialist die ons naar next level kan helpen!
Ben jij een ervaren T-shaped marketeer met ervaring in CRO? Ben je ready om je kennis op tactisch en operationeel vlak uit te breiden? Meet Direct Impact – de beste in marketing tech. Met een club van experts help jij bedrijven in de werving & selectie- en detacheringsbranche bloeien. We houden ervan om mensen te helpen en te inspireren om actie te ondernemen om hun doelen te bereiken. Wij zetten geen mensen weg. We zorgen voor een plek waar je een team versterkt en zelf tot bloei komt.
In deze rol werk je voor onze klanten die actief zijn in de werving & selectie- en detacheringsbranche. Er is geen sector waarbij het zo belangrijk is om je doelgroep écht te kennen. Je hebt t dealen met veel schaarste op de arbeidsmarkt en de kandidaatreis vindt zowel online- als offline plaats. Aan jou om de kandidaatreis van onze klanten te verbeteren. De nadruk van deze functie ligt op het door en door begrijpen van je doelgroepen om daar vervolgens de kandidaatreis naadloos op aan te laten sluiten.
- Je zet data om in actionable insights.
- Kwalitatieve data is minstens zo belangrijk als kwantitatieve data. Samen met de klant zet je activiteiten op zoals doelgroep interviews om aannames te valideren.
- Je voert continu analyses uit en je weet je analyses goed toe te spitsen op de belangrijkste segmenten en fases in de funnel.
- Je hebt helder welke data je inzichtelijk wilt hebben en brieft zo nodig je tech collega’s om de tracking zodanig in te richten dat jij goed je werk kan doen.
- Je werkt experiment gedreven. Op basis van de belangrijkste pijnpunten stel je hypotheses op en valideer je deze.
- Nadat je je hypotheses systematisch hebt geprioriteerd stel je experiment setups op. Je brieft het team om de juiste content en designs op papier te krijgen waarmee je aan de slag kan. Voor complexere a/b tests werk je samen met de developers.
- Op basis van je actionable insights en testresultaten doe je aanbevelingen naar het team. Jij overziet immers de gehele funnel.
- Je deelt tevens je adviezen met de recruitment teams indien relevant. Zij spelen een belangrijke rol in de kandidaatreis, maar jij bent degene die pijnpunten signaleert en daarop weet te anticiperen.
- Je brieft de designer en developer nadat je een hypothese hebt aangenomen.
- In deze rol werk je nauw samen met anderen, want juist daar zit je meerwaarde. Het is belangrijk dat jij samenwerking initieert en stimuleert. Denk aan werksessies met collega’s, brainstormsessies en trainingsmomenten om je collega’s aan klantzijde mee te nemen in je werkzaamheden.
Requirements
-
3+ jaar ervaring op het gebied van CRO, Lean startup of users experience
- Jij hebt geavanceerde ervaring met Google Analytics en heatmap- en recording tools zoals Hotjar
- Jij hebt kennis van a/b testing tools zoals Google Optimize, VWO of Optimizely
- Goed georganiseerd en oog voor detail
- Vloeiend in Nederlands
Hier ben je naar op zoek
-
Goed salaris, € 3.000 – € 4.000 per maand
- Training budget van €2500 per jaar
- Onbeperkt aantal vakantie dagen
- Werken bij een snelgroeiend bedrijf
- Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
- Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
- Reizen: €0,19 per km vergoeding, NS Business card of e-bike lease
- Alles wat je nodig hebt om Impact te maken: laptop, telefoonvergoeding (€45 netto p/m)
- Alles wat je nodig hebt voor je privéleven: thuis werken, kantoor (290m2, 10 min van Utrecht CS) of midden op zee. 9-17 of 21-5, maakt ons niet uit.
- Alles wat je nodig hebt om lol te trappen: leuke teamgenoten, events, tafeltennis, playstation, slechte grappen
- Alles wat je nodig hebt om je goed te voelen: lunch, fruit, snacks, KOFFIE, sap, ruimtelijk en licht kantoor, groen gras om buiten te werken
Bekijk de hele vacature op de website
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Vacature Accountmanager Regio Zuid-West Nederland
Wij vinden onderwijs tof. Wij hebben in 5 jaar een leerplatform gemaakt waarmee dagelijks 150.000 leerlingen les krijgen op school. Echt waar, je herkent het klaslokaal van vroeger niet meer terug. Leerlingen werken samen op één laptop. Ze verzinnen samen slimme oplossingen. Ze dagen elkaar uit. Help jij mee het onderwijs te vernieuwen?
Stageplek Onderwijsadviseur Faqta – jan 2024
Ben jij klaar voor een nieuwe ervaring als onderwijskundige? Dan maken we graag kennis met je. Als stagiair onderwijsadviseur volg je een universitaire opleiding Onderwijswetenschappen, Pedagogische Wetenschappen of een Academische Pabo. Je hebt een achtergrond als leerkracht of je hebt relevante werkervaring voor de klas opgedaan tijdens je studie. Je bent creatief en communicatief sterk. Lesgeven een feestje maken voor de leerkracht; dat is ons doel. Genoeg uitdaging voor je?
Deloitte: Eindejaarstips voor ondernemers
Het einde van het jaar nadert en dat betekent één ding: tijd om de belastingzaken op orde te krijgen. Goed nieuws! Onze partner Deloitte heeft een goudmijn aan informatie samengesteld speciaal voor jullie. Check deze PDF.
Takeways nlgroeit bijeenkomst 1 nov bij Dotslash
Bondscoach Brian Farley (Honkbal) leerde ons tijdens de bijeenkomst van nlgroeit bij Dotsalsh dat je niet moet focussen op het winnen maar op de groei. Waardeer de effort niet het resultaat. Zo bouw je gemotiveerde teams. Meer take aways lees je in deze post.
Capgemini opent deuren voor Dotslashers zoals RosemanLabs
In deze aflevering van Dotslash On Air duiken Jelle Drijver, Henk Vermeulen en Roderick Rosenburg diep in de wereld van technologische innovatie. Samen verkennen ze grensverleggende projecten, de kracht van samenwerking tussen startups en gevestigde bedrijven, en delen ze inzichten uit hun ervaringen. Een must-listen voor iedereen die geïnteresseerd is in de toekomst van technologie en ondernemerschap.
dotslash award
(Bovenstaande technologie wordt mogelijk gemaakt door Dotslasher: Intractive)
Vacature: Stageplaats als Assistent Communitymanager bij Dotslash
Ben jij iemand die houdt van een dynamische werkomgeving waar elke dag anders is? Welkom bij Dotslash Utrecht, dé bruisende campus voor startups en scale-ups! Bij ons is geen dag hetzelfde. Je stapt ons kantoor binnen met een plan voor de dag, maar voordat je het weet, word je meegenomen door de waan van de dag. En jij? Jij houdt daarvan. Constant schakelen en inspelen op wat er gebeurt, dat is waar jij energie van krijgt.
Nieuwe podcast ./on-air: OnWine en Vedea over Funding
In deze podcastaflevering: Teun Aalbers en Casper Hendriks over de uitdagingen en successen van het financieren van hun startups. Ontdek hun ervaringen met sharefunding, de Rabobank innovatielening, en steun van de ROM Utrecht Region. Waar vind je funding en hoe waardeer je jouw startup? Luister nu voor inzichten en tips!
2DAYSMOOD: Internationaal Geroemd in Employee Engagement Software
Dotslasher 2DAYSMOOD ontvangt internationale erkenning als topspeler in Employee Engagement Software. Ontdek hoe hun innovatieve aanpak bijdraagt aan werkgeluk en teamprestaties.
Werken bij MVO Nederland
DOENDENKERS, ZINGEVERS en HARTMAKERS OPGELET Werken aan het allerbelangrijkste wat we hebben: onze natuur en maatschappij. Als je dat wilt, zonder dat het alleen bij praten blijft, moet je bij MVO Nederland zijn, het grootste duurzame-bedrijvennetwerk van Europa. Hier...