Omschrijving
Wij zijn op zoek naar een CRO specialist die ons naar next level kan helpen!
Ben jij een ervaren T-shaped marketeer met ervaring in CRO? Ben je ready om je kennis op tactisch en operationeel vlak uit te breiden? Meet Direct Impact – de beste in marketing tech. Met een club van experts help jij bedrijven in de werving & selectie- en detacheringsbranche bloeien. We houden ervan om mensen te helpen en te inspireren om actie te ondernemen om hun doelen te bereiken. Wij zetten geen mensen weg. We zorgen voor een plek waar je een team versterkt en zelf tot bloei komt.
In deze rol werk je voor onze klanten die actief zijn in de werving & selectie- en detacheringsbranche. Er is geen sector waarbij het zo belangrijk is om je doelgroep écht te kennen. Je hebt t dealen met veel schaarste op de arbeidsmarkt en de kandidaatreis vindt zowel online- als offline plaats. Aan jou om de kandidaatreis van onze klanten te verbeteren. De nadruk van deze functie ligt op het door en door begrijpen van je doelgroepen om daar vervolgens de kandidaatreis naadloos op aan te laten sluiten.
- Je zet data om in actionable insights.
- Kwalitatieve data is minstens zo belangrijk als kwantitatieve data. Samen met de klant zet je activiteiten op zoals doelgroep interviews om aannames te valideren.
- Je voert continu analyses uit en je weet je analyses goed toe te spitsen op de belangrijkste segmenten en fases in de funnel.
- Je hebt helder welke data je inzichtelijk wilt hebben en brieft zo nodig je tech collega’s om de tracking zodanig in te richten dat jij goed je werk kan doen.
- Je werkt experiment gedreven. Op basis van de belangrijkste pijnpunten stel je hypotheses op en valideer je deze.
- Nadat je je hypotheses systematisch hebt geprioriteerd stel je experiment setups op. Je brieft het team om de juiste content en designs op papier te krijgen waarmee je aan de slag kan. Voor complexere a/b tests werk je samen met de developers.
- Op basis van je actionable insights en testresultaten doe je aanbevelingen naar het team. Jij overziet immers de gehele funnel.
- Je deelt tevens je adviezen met de recruitment teams indien relevant. Zij spelen een belangrijke rol in de kandidaatreis, maar jij bent degene die pijnpunten signaleert en daarop weet te anticiperen.
- Je brieft de designer en developer nadat je een hypothese hebt aangenomen.
- In deze rol werk je nauw samen met anderen, want juist daar zit je meerwaarde. Het is belangrijk dat jij samenwerking initieert en stimuleert. Denk aan werksessies met collega’s, brainstormsessies en trainingsmomenten om je collega’s aan klantzijde mee te nemen in je werkzaamheden.
Requirements
-
3+ jaar ervaring op het gebied van CRO, Lean startup of users experience
- Jij hebt geavanceerde ervaring met Google Analytics en heatmap- en recording tools zoals Hotjar
- Jij hebt kennis van a/b testing tools zoals Google Optimize, VWO of Optimizely
- Goed georganiseerd en oog voor detail
- Vloeiend in Nederlands
Hier ben je naar op zoek
-
Goed salaris, € 3.000 – € 4.000 per maand
- Training budget van €2500 per jaar
- Onbeperkt aantal vakantie dagen
- Werken bij een snelgroeiend bedrijf
- Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
- Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
- Reizen: €0,19 per km vergoeding, NS Business card of e-bike lease
- Alles wat je nodig hebt om Impact te maken: laptop, telefoonvergoeding (€45 netto p/m)
- Alles wat je nodig hebt voor je privéleven: thuis werken, kantoor (290m2, 10 min van Utrecht CS) of midden op zee. 9-17 of 21-5, maakt ons niet uit.
- Alles wat je nodig hebt om lol te trappen: leuke teamgenoten, events, tafeltennis, playstation, slechte grappen
- Alles wat je nodig hebt om je goed te voelen: lunch, fruit, snacks, KOFFIE, sap, ruimtelijk en licht kantoor, groen gras om buiten te werken
Bekijk de hele vacature op de website
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Living Lab Utrecht x Dotslash @ Zorg & ICT beurs
Woensdag 14 juni tussen 11.00-12.30 is de Living Lab Utrecht | Dotslash bijeenkomst in de Jaarbeurs Utrecht. Op maandag 12 juni start de Dutch Health Week een initiatief van de Dutch Health Hub. De plek waarbij 15.000 professionals uit de zorg en life sciences bij...
Hoe de zorg steeds slimmer, goedkoper en menselijker wordt
Het aantal slimme oplossingen in de zorg, van menselijke samenwerking tot technologische uitvindingen, neemt in rap tempo toe. In dit whitepaper van Dytter ontdek je aan de hand van talloze voorbeelden, hoe de zorg steeds slimmer, goedkoper én menselijker wordt.
EFRO subsidie, voor wie wat waar wanneer?
Het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkelingen (EFRO) speelt een cruciale rol bij het ondersteunen van regionale ontwikkeling in Europa. In de regio Utrecht biedt het EFRO-subsidieprogramma genaamd Kansen voor West III een unieke kans voor innovatieve projecten die bijdragen aan de ontwikkeling van de regio. In deze blogpost zullen we de belangrijkste aspecten van het EFRO-subsidieprogramma in de regio Utrecht bespreken, inclusief de prioriteiten, openstaande calls en het aanvraag proces.
Verslag ./kennissessie met Eyevestor en Bluecurrent
Op dinsdag 9 mei verzorgde het bij Dotslash gevestigde Eyevestor, een kennissessie over Sharefunden. Tijdens deze sessie deelt onder andere Mark de Raaij (ook een Dotslasher) hoe hij met zijn bedrijf Blue Current binnen enkele maanden 5 miljoen euro funding ophaalde mbv Eyevestor.
OLVG Lab kiest voor innovatieve bloedafnameapparaten van Vitestro
OLVG Lab, een vooraanstaand laboratorium in Europa, heeft een contract getekend met Vitestro om als eerste Europese instelling meerdere autonome bloedafnameapparaten in gebruik te nemen.
The Lekker Company verovert schappen bij Kruidvat Nederland
Dotslasher The Lekker Company verovert schap bij Kruidvat Nederland met lippenbalsem zónder aardolie
./ Padel Breakfastclub
Bij Peakz Padel is het mogelijk om op elk moment van de dag te komen padellen. Speciaal voor alle vroege vogels heeft Peakz Padel wat leuks bedacht: de Breakfast Club! Niet meer alleen padellen na een werkdag, maar ook vóór je de werkvloer betreedt sla jij je slag op...
Commercieel medewerker
Ons kleine en informele team is door een groeiend aantal klanten en de groter wordende vraag vanuit de markt op zoek naar een commercieel medewerker. Iemand die mee wil bouwen aan de groei en professionalisering van onze organisatie. We zijn op zoek naar een gedreven, gemotiveerde en gezellige collega, want naast hard werken wordt er ook veel gelachen en is er voldoende tijd voor een praatje en een borrel.
Schrijf je nu in voor dé Start-up Handelsmissie naar Collision, Toronto!
Is jouw startup klaar voor het buitenland? Wil je zaken doen, gericht netwerken met bedrijven of investeerders aantrekken? Meld je dan nu aan voor de startup-missie van 26 tot 30 juni 2023 naar Collision in Toronto! Waarom Toronto en Canada? Toronto heeft een...
Vitestro haalt 12 miljoen euro investering op in serie A ronde
Dotslasher Vitestro, ontwikkelaar van een autonoom bloedafnameapparaat, kondigt de voltooiing aan van een Serie A-financieringsronde van 12 miljoen euro (!). Sonder Capital uit Californië leidde de financieringsronde samen met bestaande investeerders en nieuwe particuliere investeerders met ervaring in de klinische laboratorium- en MedTech-sector.