Omschrijving

Wij zijn op zoek naar een CRO specialist die ons naar next level kan helpen!

Ben jij een ervaren T-shaped marketeer met ervaring in CRO? Ben je ready om je kennis op tactisch en operationeel vlak uit te breiden? Meet Direct Impact – de beste in marketing tech. Met een club van experts help jij bedrijven in de werving & selectie- en detacheringsbranche bloeien. We houden ervan om mensen te helpen en te inspireren om actie te ondernemen om hun doelen te bereiken. Wij zetten geen mensen weg. We zorgen voor een plek waar je een team versterkt en zelf tot bloei komt.  

In deze rol werk je voor onze klanten die actief zijn in de werving & selectie- en detacheringsbranche. Er is geen sector waarbij het zo belangrijk is om je doelgroep écht te kennen. Je hebt t dealen met veel schaarste op de arbeidsmarkt en de kandidaatreis vindt zowel online- als offline plaats. Aan jou om de kandidaatreis van onze klanten te verbeteren. De nadruk van deze functie ligt op het door en door begrijpen van je doelgroepen om daar vervolgens de kandidaatreis naadloos op aan te laten sluiten. 

  1. Je zet data om in actionable insights.
    1. Kwalitatieve data is minstens zo belangrijk als kwantitatieve data. Samen met de klant zet je activiteiten op zoals doelgroep interviews om aannames te valideren.
    2. Je voert continu analyses uit en je weet je analyses goed toe te spitsen op de belangrijkste segmenten en fases in de funnel.
    3. Je hebt helder welke data je inzichtelijk wilt hebben en brieft zo nodig je tech collega’s om de tracking zodanig in te richten dat jij goed je werk kan doen.
  2. Je werkt experiment gedreven. Op basis van de belangrijkste pijnpunten stel je hypotheses op en valideer je deze.
    1. Nadat je je hypotheses systematisch hebt geprioriteerd stel je experiment setups op. Je brieft het team om de juiste content en designs op papier te krijgen waarmee je aan de slag kan. Voor complexere a/b tests werk je samen met de developers.
    2. Op basis van je actionable insights en testresultaten doe je aanbevelingen naar het team. Jij overziet immers de gehele funnel.
    3. Je deelt tevens je adviezen met de recruitment teams indien relevant. Zij spelen een belangrijke rol in de kandidaatreis, maar jij bent degene die pijnpunten signaleert en daarop weet te anticiperen. 
    4. Je brieft de designer en developer nadat je een hypothese hebt aangenomen.
  3. In deze rol werk je nauw samen met anderen, want juist daar zit je meerwaarde. Het is belangrijk dat jij samenwerking initieert en stimuleert. Denk aan werksessies met collega’s, brainstormsessies en trainingsmomenten om je collega’s aan klantzijde mee te nemen in je werkzaamheden.

 

Requirements

  • 3+ jaar ervaring op het gebied van CRO, Lean startup of users experience

  • Jij hebt geavanceerde ervaring met Google Analytics en heatmap- en recording tools zoals Hotjar
  • Jij hebt kennis van a/b testing tools zoals Google Optimize, VWO of Optimizely
  • Goed georganiseerd en oog voor detail
  • Vloeiend in Nederlands 

Hier ben je naar op zoek

  • Goed salaris, € 3.000 – € 4.000 per maand

  • Training budget van €2500 per jaar
  • Onbeperkt aantal vakantie dagen
  • Werken bij een snelgroeiend bedrijf
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
  • Reizen: €0,19 per km vergoeding, NS Business card of e-bike lease
  • Alles wat je nodig hebt om Impact te maken: laptop, telefoonvergoeding (€45 netto p/m)
  • Alles wat je nodig hebt voor je privéleven: thuis werken, kantoor (290m2, 10 min van Utrecht CS) of midden op zee. 9-17 of 21-5, maakt ons niet uit.
  • Alles wat je nodig hebt om lol te trappen: leuke teamgenoten, events, tafeltennis, playstation, slechte grappen
  • Alles wat je nodig hebt om je goed te voelen: lunch, fruit, snacks, KOFFIE, sap, ruimtelijk en licht kantoor, groen gras om buiten te werken

 

Bekijk de hele vacature op de website

 

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

./drommedaris in Utrecht Business magazine

./drommedaris in Utrecht Business magazine

Na 10 jaar leegstand blaast Dotslash Utrecht de Drommedaris nieuw leven in. Op dit moment zijn we dit iconische pand aan de Europalaan 101 aan het verbouwen en in november gaan de eerste bedrijven er al in.

Commercieel medewerker ICT

Commercieel medewerker ICT

Ons kleine en informele team is door een groeiend aantal klanten en de groter wordende vraag vanuit de markt op zoek naar een commercieel medewerker ICT. Iemand die mee wil bouwen aan de groei en professionalisering van onze organisatie. We zijn op zoek naar een gedreven, gemotiveerde en gezellige collega, want naast hard werken wordt er ook veel gelachen en is er voldoende tijd voor een praatje en een borrel.

Medior trainer

Medior trainer

Wij zoeken een enthousiaste collega die ons wil komen versterken. Sprankel & Co groeit gestaag en de bedoeling is dat je met ons mee gaat groeien. Daarom zoeken wij een sprankelende collega die open staat om in korte tijd veel te leren, van het verzorgen van workshops en trainingen tot coaching en klantbeheer.

Medior assessmentpsycholoog

Medior assessmentpsycholoog

Wij zoeken een enthousiaste collega die ons wil komen versterken. Sprankel & Co groeit gestaag en de bedoeling is dat je met ons mee gaat groeien. Daarom zoeken wij een sprankelende collega die open staat om in korte tijd veel te leren, van het verzorgen van assessments tot coaching en klantbeheer.

25 miljoen gesharefund via Eyevestor

25 miljoen gesharefund via Eyevestor

DRIE JAAR, 70 VENTURES, 25.000.000 EURO. Inmiddels is meer dan €25 MILJOEN opgehaald via sharefunding-platform Eyevestor (gevestigd in ./100).

./zomerborrel (en foto’s)

./zomerborrel (en foto’s)

Wat een feest! Op 15 juni organiseerden we de ./zomerborrel op de binnenplaats van de startup scale-up campus van Dotslash Utrecht. Gelukkig hebben we de foto’s nog. Bekijk ze hier.

Word mede-eigenaar van Blue Current

Word mede-eigenaar van Blue Current

Met innovatieve, slimme laadoplossingen willen we de transitie naar duurzame mobiliteit versnellen. Laadpalen vormen daarvoor de basis, met onze aanvullende diensten bieden wij veel toegevoegde waarde. Investeer nu ook in een duurzame toekomst, word mede-eigenaar van Blue Current en ga samen met ons de uitdaging aan! Investeer en word mede-eigenaar.

Uitweg uit de schaarste

Uitweg uit de schaarste

Uit onderzoek van Gupta blijkt dat een groot deel van het personeelstekort in de zorg is op te vangen door technologische innovatie. Gupta constateert echter dat dit onvoldoende doorgang vindt door te weinig kennis, en daardoor bereidheid, van bestuurders.

Boost jouw bedrijf

Boost jouw bedrijf

Laat je binnen één ochtend bijpraten over de belangrijkste uitdagingen waarmee je nu of in de toekomst te maken hebt.

X