Omschrijving

Wij zijn op zoek naar een CRO specialist die ons naar next level kan helpen!

Ben jij een ervaren T-shaped marketeer met ervaring in CRO? Ben je ready om je kennis op tactisch en operationeel vlak uit te breiden? Meet Direct Impact – de beste in marketing tech. Met een club van experts help jij bedrijven in de werving & selectie- en detacheringsbranche bloeien. We houden ervan om mensen te helpen en te inspireren om actie te ondernemen om hun doelen te bereiken. Wij zetten geen mensen weg. We zorgen voor een plek waar je een team versterkt en zelf tot bloei komt.  

In deze rol werk je voor onze klanten die actief zijn in de werving & selectie- en detacheringsbranche. Er is geen sector waarbij het zo belangrijk is om je doelgroep écht te kennen. Je hebt t dealen met veel schaarste op de arbeidsmarkt en de kandidaatreis vindt zowel online- als offline plaats. Aan jou om de kandidaatreis van onze klanten te verbeteren. De nadruk van deze functie ligt op het door en door begrijpen van je doelgroepen om daar vervolgens de kandidaatreis naadloos op aan te laten sluiten. 

  1. Je zet data om in actionable insights.
    1. Kwalitatieve data is minstens zo belangrijk als kwantitatieve data. Samen met de klant zet je activiteiten op zoals doelgroep interviews om aannames te valideren.
    2. Je voert continu analyses uit en je weet je analyses goed toe te spitsen op de belangrijkste segmenten en fases in de funnel.
    3. Je hebt helder welke data je inzichtelijk wilt hebben en brieft zo nodig je tech collega’s om de tracking zodanig in te richten dat jij goed je werk kan doen.
  2. Je werkt experiment gedreven. Op basis van de belangrijkste pijnpunten stel je hypotheses op en valideer je deze.
    1. Nadat je je hypotheses systematisch hebt geprioriteerd stel je experiment setups op. Je brieft het team om de juiste content en designs op papier te krijgen waarmee je aan de slag kan. Voor complexere a/b tests werk je samen met de developers.
    2. Op basis van je actionable insights en testresultaten doe je aanbevelingen naar het team. Jij overziet immers de gehele funnel.
    3. Je deelt tevens je adviezen met de recruitment teams indien relevant. Zij spelen een belangrijke rol in de kandidaatreis, maar jij bent degene die pijnpunten signaleert en daarop weet te anticiperen. 
    4. Je brieft de designer en developer nadat je een hypothese hebt aangenomen.
  3. In deze rol werk je nauw samen met anderen, want juist daar zit je meerwaarde. Het is belangrijk dat jij samenwerking initieert en stimuleert. Denk aan werksessies met collega’s, brainstormsessies en trainingsmomenten om je collega’s aan klantzijde mee te nemen in je werkzaamheden.

 

Requirements

  • 3+ jaar ervaring op het gebied van CRO, Lean startup of users experience

  • Jij hebt geavanceerde ervaring met Google Analytics en heatmap- en recording tools zoals Hotjar
  • Jij hebt kennis van a/b testing tools zoals Google Optimize, VWO of Optimizely
  • Goed georganiseerd en oog voor detail
  • Vloeiend in Nederlands 

Hier ben je naar op zoek

  • Goed salaris, € 3.000 – € 4.000 per maand

  • Training budget van €2500 per jaar
  • Onbeperkt aantal vakantie dagen
  • Werken bij een snelgroeiend bedrijf
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
  • Reizen: €0,19 per km vergoeding, NS Business card of e-bike lease
  • Alles wat je nodig hebt om Impact te maken: laptop, telefoonvergoeding (€45 netto p/m)
  • Alles wat je nodig hebt voor je privéleven: thuis werken, kantoor (290m2, 10 min van Utrecht CS) of midden op zee. 9-17 of 21-5, maakt ons niet uit.
  • Alles wat je nodig hebt om lol te trappen: leuke teamgenoten, events, tafeltennis, playstation, slechte grappen
  • Alles wat je nodig hebt om je goed te voelen: lunch, fruit, snacks, KOFFIE, sap, ruimtelijk en licht kantoor, groen gras om buiten te werken

 

Bekijk de hele vacature op de website

 

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

Dialogue Trainer CES Innovation Award 2023!

Dialogue Trainer CES Innovation Award 2023!

Dotslasher DialogueTrainer is ‘s werelds eerste digitale simulatieplatform dat grote groepen traint en de ROI op soft skills-trainingen meetbaar maakt. DialogueTrainer biedt daarmee een praktische en wetenschappelijke basis voor service, sales, werkcoördinatie en snelle onboarding. Op CES 2023, de grootste en meest invloedrijke tech-beurs ter wereld, heeft de internationale markt hiermee kennis kunnen maken.

Productspecialist – Fulltime

Productspecialist – Fulltime

Als bedrijf zet Your Next Concepts zich elke dag in om met hun innovatieve IT-oplossingen het onderwijs te verbeteren, met het uiteindelijke doel dat iedereen goed onderwijs kan volgen. Om dit waar te maken, willen ze nu het team uitbreiden met een productspecialist waarin jij (?) de verbinding legt tussen de behoefte van de klant en de ontwikkeling van onze software. Kom jij ze versterken? (en als klap op de vuurpijl ook nog eens werken op de leukste startup/scaleup campus van Nederland?)

Dytter bij Samen Sterk op SBS6

Dytter bij Samen Sterk op SBS6

Dytter (./400) was te gast bij Samen Sterk op SBS 6, deze aflevering is uitgezonden op 18 december. Founder André Piso vertelt over het oprichten van Dytter en hoe Dytter te werk gaat om de zorg te veranderen.

Dotslash Drommedaris geopend

Dotslash Drommedaris geopend

Op 23 november werd de ./DROMMEDARIS feestelijk geopend. Hiermee komt 4.000 m2 extra kantoorruimte beschikbaar voor startups & scaleups in Utrecht.

Vacature Klantenservice medewerker Faqta

Vacature Klantenservice medewerker Faqta

Wij vinden onderwijs tof. Wij hebben in 5 jaar een leerplatform gemaakt waarmee dagelijks
150.000 leerlingen les krijgen op school. Echt waar, je herkent het klaslokaal van vroeger niet
meer terug. Help jij mee het onderwijs te vernieuwen?

Vacature Accountmanager Faqta

Vacature Accountmanager Faqta

Wij vinden onderwijs tof. Wij hebben in 5 jaar een leerplatform gemaakt waarmee dagelijks
150.000 leerlingen les krijgen op school. Echt waar, je herkent het klaslokaal van vroeger niet
meer terug. Help jij mee het onderwijs te vernieuwen?