Enof en Social Brothers dragen bij aan prijswinnende NS-campagne
Het project #SameNSterker van de NS heeft de Galjaardprijs 2020 gewonnen. Creatief communicatiebureau Enof heeft het concept en het design ontwikkeld. Social Brothers heeft ondersteund met de technische realisatie.
#SameNSterker
De campagne #SameNSterker is ontstaan nadat de NS in maart hard geraakt werden door de coronacrisis. Om het grote aantal werknemers dat thuis moest werken te informeren, is er een campagne opgezet. Er werden verschillende sociale media ingezet en werknemers kregen de mogelijkheid kaartjes te versturen om elkaar een hart onder de riem te steken.
Galjaardprijs
De Galjaardprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest innovatieve, impactvolle en inspirerende communicatieproject uit het publieke domein. De prijs wordt uitgereikt door Logeion, de beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. De jury vond het indrukwekkend en overtuigend hoe de NS met weinig middelen en in zeer korte tijd veel creatieve ideeën heeft ingezet om de medewerkers te verbinden. Het publiek was het daarmee eens. 41% van de publieksstemmen was voor het project van de NS.
Enof en Social Brothers
Enof is een creatief communicatiebureau uit Utrecht. Zij hebben de campagne #SameNSterker ontwikkeld. Voor de technische realisatie kregen ze ondersteuning van Social Brothers, een digital agency uit dezelfde stad. Enof en Social Brothers werken regelmatig samen aan spraakmakende campagnes.
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Joran Hofman (34) startte ‘uit pure frustratie’ platform waar SaaS-bedrijven elkaar aan klanten kunnen helpen
Lees hier het verhaal achter de creatie van Reditus.
Medior bedrijfspsycholoog die als trainer en/of assessor aan de slag wil!
Wij zoeken een enthousiaste collega die ons wil komen versterken. Sprankel & Co groeit gestaag en de bedoeling is dat je met ons mee gaat groeien. Daarom zoeken wij een sprankelende collega die open staat om in korte tijd veel te leren, van het verzorgen van workshops, trainingen en/of assessments tot coaching en klantbeheer.
“Van Capo tot CEO” nr. 1 in de managementboek top 100, geschreven door Jan-Joost Kroon
Ook jij kunt iets leren van de Italiaanse maffia! Wat dit is? Dat lees je in mijn boek. Het is een managementboek waar vanuit een ander perspectief gekeken wordt naar organiseren.
Stichting nlgroeit
Jarenlang heeft nlgroeit met veel plezier het programma samen met de KVK uitgevoerd. Per dit jaar slaat zij een nieuwe weg in als Stichting nlgroeit, met dezelfde energie en ambitie. Lees hier meer!
Events voor ondernemers uit de regio met zorgoplossingen die willen groeien op de Duitse markt
ROM Utrecht Region organiseert in april twee activiteiten voor ondernemers uit de regio met zorgoplossingen die willen groeien op de Duitse markt.
Digitale Masterclass
Op 5 april van 14:00 uur tot 15:00 uur organiseert het NBSO Stuttgart i.s.m. BOM, LIOF, ROM Utrecht Region en OostNL een digitale masterclass over de do’s and don’ts bij het onderhandelen met Duitse ziektekostenverzekeraars.
De DMEA 2022
Ben jij actief in de Digital Health én maak je de stap naar Duitsland? Dan mag de reis naar de DMEA Berlin niet in jouw agenda ontbreken!
Datagedreven E-commerce Webinar
Op 7 April, van 10:00 tot 11:00, organiseert The Reboot Society een gratis webinar. De Datagedreven E-Commerce webinar wordt gegeven door Jop van Hooft.
RVO startup mission
Het komende jaar organiseert de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) startup missies op verschillende locaties!
./health-tafel
Tijdens de eerste bijeenkomst van de ./health-tafel konden de startup en scaleup founders sparren met andere ondernemers uit dezelfde branche én experts die namens / vanuit de corporate partners aanschoven om zo met een andere blik naar je eigen business en uitdagingen te kijken.