Omschrijving

Ben jij ambitieus, resultaatgericht en wil je meebouwen aan de groei van Watermelon? Blijf lezen!

Jij hebt passie voor tech en je weet anderen uit te leggen hoe de nieuwste technologieën optimaal benut worden. Als Support Specialist ben jij het eerste contact voor klanten die ondersteuning nodig hebben in het Watermelon-platform. Jij bent de expert in ons product en weet precies wat de klant nodig heeft. Net zoals voor je vrienden sta je klaar voor onze klanten!

Naast een sterk staaltje tech bieden wij een service van hoge kwaliteit, jij weet deze hoog te houden. Wat jou motiveert, is om Watermelon te zien groeien en te weten dat jij er een groot onderdeel van bent. We zitten in de transitie van start-up naar scale-up. Dus de enige vraag die overblijft is: ARE YOU READY TO BECOME A MELON?

 

Zo ziet jouw baan er concreet uit:

Onze commerciële tak bestaat uit 3 teams: Marketing, Sales en Customer Service. In de commerciële afdeling zie je kort gezegd deze samenwerking ontstaan: Marketing zorgt voor voldoende kwalitatieve content, Sales bestormt de markt en zorgt dat ze zoveel mogelijk nieuwe klanten binnenhalen en zodra de klant aan boord is pakt het Customer Service team de onboarding en verdere implementatie op. 

Het Customer Service team kent verschillende functies: Customer Onboarding, Customer Success en Customer Support. Nieuwe klanten gaan de onboarding in samen met de Customer Onboarding Specialist. Na live-gang worden ze overgedragen aan de Customer Success specialist die pro-actief klanten benadert voor een succesvolle implementatie. En jij komt in de hele customer journey van onze klanten terug! Jij specialiseert je in het product en weet klanten blij te maken met jouw oplossingsgerichte aanpak.

Jij bent bezig met:

  • Het beantwoorden van vragen over het Watermelon platform;

  • Je kennis up-to-date houden over alle nieuwe features en hoe je deze het beste inzet;

  • Jij weet alle ins & outs, tips & tricks van het platform;

  • Het beantwoorden van chats, e-mails en telefoontjes;

  • Reproduceren van bugs zodat deze snel opgelost kunnen worden door het Product team;

  • Klanten op de hoogte houden van de status van hun lopende tickets;

  • Pro-actief problemen in het platform communiceren aan de Team lead Customer Service;

  • Heb jij vette ideeën voor het platform? Geef deze door op de roadmap en draag jouw steentje bij aan de ontwikkeling van ons platform! 

Vereisten

Dit zijn wij 

De klantenservice van ieder bedrijf beter, sneller en leuker maken: dat is waar wij ’s ochtends voor uit bed springen. Vanuit ons bruisende kantoor in het centrale Utrecht werken wij met passie en trots aan ons merk, ons platform, en onze chatbot met AI in het bijzonder. We hebben alle kennis in huis gehaald om onze klanten te helpen met het centraliseren, automatiseren en optimaliseren van hun klantcontact – maar jou missen we nog!  Ben jij op zoek naar een organisatie waar je impact kan maken, en waar jouw inbreng écht gewaardeerd wordt? Ben jij pas écht tevreden als je een glimlach op het gezicht van de klant hebt getoverd? Bouw jij met ons samen aan Europa’s beste AI-gedreven klantenservicetool?

Onze medewerkers, ook wel ‘de Melons’ genoemd, kenmerken zich doordat ze allemaal één gouden regel hanteren: work hard, play hard! We werken hard, zetten ambitieuze doelen en zetten alles op alles om deze te behalen. We houden elkaar scherp op gestelde deadlines en doelen, zeggen wat we denken en luisteren naar elkaar. Meten is weten, daarom houdt iedereen nauwkeurig zijn/haar KPI’s in de gaten en deinzen we er niet voor terug als we een tandje extra moeten bijzetten. Daar staat ook wat tegenover! Dagelijks staat er een uitgebreide gezamenlijke lunch klaar, en de tafeltennistafel en xBox zorgen voor de broodnodige ontspanning tussendoor. Successen zijn er om gevierd te worden, en dat doen we op vrijdag met een drankje in de hand. Ook de maandelijkse Watermelon diners en bedrijfsuitjes wil je echt niet missen.

Wat maakt jou een echte Melon?

  • Jij houdt het simpel en focust op resultaat;

  • Je denkt als een ondernemer;

  • Je neemt jezelf niet al te serieus;

  • Je luistert naar anderen en zegt wat je vindt,

  • Je zet altijd net dat stapje extra voor de klant.

Herken jij je in deze wensen?

  • Je hebt affiniteit en passie voor tech;

  • Je bent communicatief sterk en je kunt goed uitleggen;

  • Je bent oplossingsgericht en werkt samen met de klant naar het gewenste resultaat;

  • Je bent enthousiast, energiek en gedreven om Watermelon te laten groeien! ⚡️

  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding of studeert aan de hogeschool;

  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;

  • De dynamiek van sales en een start-up past jouw persoonlijkheid;

  • Je houdt van watermeloen 

Wat wij bieden:

  • Een parttime contract voor 3 dagen in de week à 24 uur (waarbij woensdag en donderdag vaste werkdagen zullen zijn.

  • Je stroomt in op level 1 van de functie, hier wordt je aan de hand van jouw ervaring en groeiperspectief ingeschaald in ons salarishuis.

  • Persoonlijk opleidingsbudget voor continue zelfontwikkeling;

  • 25 vrije dagen per jaar op fulltime basis;

  • 8% vakantiegeld;

  • De mogelijkheid tot balans tussen thuis en op kantoor werken

  • Verzorgde lunch en de mogelijkheid om te ontbijten op kantoor (tegen een minimale vergoeding);

  • NS business card of reiskostenvergoeding;

  • Een hip en levendig kantoor in Utrecht;

  • Een gezonde balans tussen werk en privé

  • Vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw functie zo goed mogelijk uit te voeren;

  • De kans om actief mee te bouwen aan een snel groeiende start up met internationale ambities.

Bekijk de hele vacature op de website