Dotslashers opgelet! Op 7 April, van 10:00 tot 11:00, organiseert The Reboot Society een gratis webinar. De Datagedreven E-Commerce webinar wordt gegeven door Jop van Hooft.
In het kort over The Reboot Society
Op 2 februari is Direct Impact begonnen met haar nieuwe academy: The Reboot Society. The Reboot Society is dé nieuwe academy op het gebied van Marketing Tech & Marketing Operations. Zij wilt professionals inspireren met meer kennis en kunde op het snijvlak van Marketing Tech & Marketing Operations.
Webinar Datagedreven E-commerce
Op 7 april vindt de eerste webinar plaats. Ben jij een e-commerce manager, data analist, marketing manager, finance- of HR manager? Dan is deze webinar perfect voor jou!
In een datagedreven organisatie moét data centraal staan in het maken van beslissingen. In dit webinar gaan ze het hebben over de bouwstenen van Business Intelligence, deze zijn nodig om de data binnen je gehele bedrijf inzichtelijk te krijgen.
Na het volgen van dit webinar:
- Ben je bekend met alle ins en outs van Business Intelligence;
- Weet je hoe je kan meten hoe goed je organisatie het doet;
- Weet je hoe je data omzet in bruikbare inzichten; en
- Heb je een concreet actieplan om datagedreven te werken.
Grandmaster Jop van Hooft neemt je mee langs de key elementen van Business Intelligence, Dashboards, een datawarehouse en hoe je deze begrippen kan implementeren. Jop is nu vier jaar eigenaar van MeerMetData.nl en helpt zijn klanten met het opzetten van een datawarehouse, management rapportages, tv dashboard en nog veel meer cruciale instrumenten voor data gedreven organisatie. Jop verzorgt inzichten voor onder meer Coolblue, Bijenkorf, Otrium, Plein.nl en XXL-nutrition. In zijn trainingen deelt Jop zijn enthousiasme voor data over met alle deelnemers, met onverwachte invalshoeken en toegankelijke stappen neemt hij je mee in de wereld van Business Intelligence.
Inschrijven
Ben jij enthousiast geraakt? Schrijf je dan hier in!