CROSSROADS 2020: OSAGE service blueprint workshop

Event Details
Event Details
Deze service design methode geeft een visualisatie van jouw dienstverleningsproces, vanuit het perspectief van de eindgebruiker. Daarnaast kijk je naar de interne processen die nodig zijn om de optimale klantervaring aan te kunnen bieden. In een gezamenlijke sessie begeleiden we jou en je bedrijf in vier simpele stappen door de methode heen:
1. Wat is de klantreis van de eindgebruiker
2. Fronstage: wat zijn de zichtbare acties vanuit jouw bedrijf voor jouw klant
3. Backstage: wat zijn de niet zichtbare acties die jouw bedrijf onderneemt
4. Support: wat zijn de interne ondersteunende acties zodat de service geleverd kan worden?
We sluiten af met een totaal beeld van jouw dienstverlening.
more
Time
(Thursday) 11:00 am - 12:30 pm
Location
Vondellaan 54
Organizer
Upcoming 3 events:
Date
Title
Color
april, 2023
Ander nieuws:
- Commercieel medewerker
- Schrijf je nu in voor dé Start-up Handelsmissie naar Collision, Toronto!
- Vitestro haalt 12 miljoen euro investering op in serie A ronde
- Isabel Barberá Trotse Winnaar Van De Woman In Ai – Responsible Ai Leader Award
- Verschuiving van actief benaderen naar verleiden van de kandidaat