Hoe reduceer je email en telefonie en geef je de klantenservice een boost?

thu27jan11:00 amthu11:45 amHoe reduceer je email en telefonie en geef je de klantenservice een boost?Hoe reduceer je email en telefonie en geef je de klantenservice een boost? | 27 januari | 11.00 - 11.45 | Online

Event Details

Over dit evenement

Een constant rinkelende telefoon, een mailbox vol e-mails, een klantenservice die de drukte niet meer aan kan. Waarschijnlijk herken je je wel in een van deze punten.

In onze webinar leggen we je uit hoe klanten jouw klantenservice voortaan online kunnen benaderen en hoe je het beantwoorden van deze vragen vervolgens kunt automatiseren. We vertellen je alles over de verschillende soorten chatbots, laten je een aantal succesvolle chatbots zien én bespreken hoe je de chatbot eenvoudig kunt implementeren en wat de ROI hiervan is.

 

Wat komt er aan bod?

Tijdens de webinar duiken we dieper in op de volgende vragen:

  • Waarom zou ik klantenservice vragen automatiseren?
  • Welke bedrijven zijn succesvol met een chatbot?
  • Wat is een succesvolle chatbot implementatie?
  • Wat zijn de trends van 2022?
  • Wat is de ROI van een succesvolle chatbot implementatie?
  • Wat kan Watermelon hierin betekenen?

Wil je nog meer weten over het automatiseren van klantvragen? Geen probleem, na de presentatie is er nog ruimte om vragen te stellen!

 

Registreren

Registreer je hier!

more

Time

(Thursday) 11:00 am - 11:45 am(GMT+00:00)

Location

Online

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *