Functieomschrijving

Lively wordt gezien als één van de meest innovatieve event software bureaus van Nederland. Als kennispartner begeleiden wij event professionals met het zorgeloos & breed inzetten van de juiste digitale oplossingen.

In basis houden wij ons bezig met de selectie, implementatie & integratie van platformen. We hebben geen eigen technologie in ontwikkeling. Hierdoor kunnen we elk evenement objectief adviseren en de regie houden over meerdere oplossingen. Onze focus ligt op de grotere b2b events, waarbij we samenwerken met toonaangevende organisatoren, waaronder RAI Amsterdam, Jaarbeurs, Frankwatching en Coca Cola. Wij werken samen met innovatieve technologie partners (o.a. Grip, Boomset, Glisser, Klik, Swoogo, Ingo) en begeleiden 120+ events per jaar, waaronder internationale beurzen tot wel 70.000 bezoekers.

Om te groeien en het succes van onze klanten te vergroten, zijn we opzoek naar een customer success manager voor ons kantoor in Utrecht.

 

Verantwoordelijkheden

  • Werk samen met het bredere projectteam voor jouw eigen klanten, en garandeer een succesvolle oplevering van de oplossing. Definitie van de wensen/uitdagingen/doelen, bepalen planning, monitoring van de voortgang en communiceren van escalatie(s) naar de manager en / of team indien nodig.
  • Follow-up met klanten wanneer dat nodig is om ervoor te zorgen dat een uitstekende klantervaring wordt geboden, wat resulteert in mogelijkheden voor up-selling en cross-selling, en een verlenging van opdrachten / licenties.
    Ontwikkel en onderhoud effectieve klantrelaties op middenmanagement om accounts te laten groeien en koppel kansen terug aan het verkoopteam.
  • Zorg voor een volledig begrip van onze producten en diensten, om onze klanten van goed advies en ondersteuning te voorzien.
  • Vertegenwoordiging van het merk. Als het gezicht van Lively zorg je altijd voor een boeiende, positieve, levendige en buitengewone klantervaring
  • Ondersteuning van de klant bij het begrijpen van hun vereisten, het verzamelen van informatie, het leveren van analyses en het oplossen van problemen.
  • Het gaat behoorlijk snel bij Lively, dus hoewel je rol er op zal gericht zijn om onze klanten tevreden te houden, is het waarschijnlijk zo dat je ook andere petten zult dragen en ervaring opdoet in andere rollen.

 

Voordelen Lively

  • Mogelijkheid om het voortouw te nemen bij het transformeren van B2B events met innovatieve oplossingen
  • Bonusstructuur en/of opties tot participatie in het bedrijf bij verkrijging positie in het sleutelteam
  • Bezoek leuke netwerk- en klantevenementen op indrukwekkende locaties
  • Zelfstandigheid, vrijheid, eerlijkheid en ambitie vormen de basis van onze cultuur

 

Wat bieden wij je aan?
Een afwisselende en uitdagende fulltime job midden in de (digitale) event-wereld. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het bedenken en realiseren van je eigen ideeën.

 

Vereisten

  • Je bent ambitieus, bedreven in het beheren van meerdere taken tegelijkertijd, goed georganiseerd en betrouwbaar.
  • Relevante werkervaring in een technologische omgeving, met een achtergrond in het succesvol managen van relaties in een zakelijke omgeving.
  • Aandacht voor detail, met het vermogen om concepten en situaties te begrijpen in de project cyclus, om succes te garanderen voor de klant.
  • Schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, met sensitieve vaardigheden om verwachtingen te managen.
  • Sterke samenwerkingsvaardigheden tussen teams / groepen / organisaties. Contacten onderhouden op alle managementniveaus, zowel intern als extern.
  • Ervaring met het afhandelen van klachten van klanten / klantenservice en het werken met interne teams om problemen op te lossen.

Solliciteer hier voor de vacature!