“Wij gaan de wereld veroveren met ons product” aldus Jan Pronk en Martin Meulenkamp van 2DAYSMOOD

Huurder en start-up 2DAYSMOOD stond onlangs in de krant met een interessant stuk!

“Wij gaan de wereld veroveren met ons product ” Iedere ondernemer heeft tegenwoordig de kans om internationale markten te betreden. Daar is volharding en bevlogen teamwerk voor nodig. Dus hoe krijg en behoud je bevlogen professionals? Martin Meulenkamp, CEO en HR expert van 2DAYSMOOD, spreekt hier dagelijks over met (HR) directeuren. “Focus op het werkgeluk van je medewerkers en faciliteer een positieve werkomgeving.

Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat bevlogen medewerkers 45% productiever, 180% energieker en 80% minder vatbaar zijn voor burn-outs! “. Cultuur moet meegroeien. Binnen veel organisaties is het actief aandacht besteden aan werksfeer geen prioriteit. Maar als je veel en internationaal groeit, is de betrokkenheid van je medewerkers essentieel. Een hoge werkdruk met de aanwezigheid van stress is immers vaak de norm. Problemen worden dan pas erkend als het te laat is; Ziekmeldingen en burn-outs nemen toe. Door regelmatig het gesprek aan te gaan zorg je ervoor dat cruciale thema’s zoals werkdruk, werk-privé balans, waardering of leiderschap de teamsfeer positief blijven beïnvloeden.

“Met 2DAYSMOOD geven we bedrijven continu inzicht in stemmingen en drijfveren van hun medewerkers. Anoniem, op persoonlijk, team- en organisatieniveau. Onze klanten, groot en klein, verkrijgen dit inzicht via 15 seconden survey. Zo kunnen zij wekelijk data-gedreven en preventief actie ondernemen voor een positieve en productieve organisatiecultuur. ” Aldus Martin. Belangrijkste KPI voor duurzame groei. Om groeidoelstellingen te behalen heb je vanzelfsprekend nieuwe (internationale) talenten nodig. Voor recruitment is je reputatie als werkgever doorslaggevend; Zouden jouw werknemers het bedrijf als goede werkgever aanbevelen aan anderen? Dit is de zogenaamde employee Net Promotor Score eNPS. Elke directeur zou deze score als belangrijkste KPI moeten introduceren.

Met de meetmethode van 2DAYSMOOD kun je de eNPS herhaaldelijk meten. Gecombineerd met realtime inzicht in stemmingen en drijfveren, weet je precies aan welke knoppen je moet draaien om van jouw mederwerkers ambassadeurs te maken.

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

Business Developer (Sales)

Business Developer (Sales)

Business Developer Job description Direct Impact is op zoek naar versterking Wij groeien...... Groeien hard! Maar om deze vorm vast te houden zijn we op zoek naar nieuwe collega's. Wij zijn bezig met het opzetten en professionaliseren van ons sales department. Yes,...

E-mail Marketeer bij Direct Impact

E-mail Marketeer bij Direct Impact

Email Marketeer Job description We are looking for an Email / CRM / database Marketeer to join our Recruitment Marketing team What others think you do You spend your days spamming customers with emails about the latest jobs What you actually do & how you get it...

Online Marketeer bij Direct Impact

Online Marketeer bij Direct Impact

Online Marketeer Job description We are looking for an experienced Online Marketeer to make some Direct Impact for our customers & partners in Recruitment Marketing. What others think you do  Read LinkedIn posts all day What you actually do & how you get it...

Conversion Specialist / Web Analyst bij Direct Impact

Conversion Specialist / Web Analyst bij Direct Impact

Conversion & Web Analyst Job description Wij zijn op zoek naar een analytical superster en vindt het leuk om in contact te staan met kandidaten! Jij kan het verschil maken en Google Analytics heeft geen geheimen voor je. Een kritische blik, jij begrijpt op welke...

JavaScript & React Front-end Developer bij Direct Impact

JavaScript & React Front-end Developer bij Direct Impact

JavaScript & React Front-end Developer Job description Looking for the next hero on board!We're looking for a front-end developer who can make rock steady eCommerce sites!  Are you driven, curious, smart, and not afraid to fail, then we want to talk to you! Our...

X