Utrecht – San Francisco – Barcelona, November 2019
Strategische samenwerking voor een WOW-cultuur
De meest innovatieve en bekende bedrijven worden tegenwoordig niet alleen erkend door zakelijk succes. Ze blinken uit door unieke bedrijfsculturen die menselijk potentieel en geluk bevorderen. Toch hebben de meeste leiders, hoewel veel wetenschappelijke studies inzicht bieden, nog steeds moeite om een vitale bedrijfscultuur in stand te houden.
Delivering Happiness en 2DAYSMOOD hebben hun krachten gebundeld om organisaties te helpen deze uitdaging te overwinnen. Ze combineren de bewezen aanpak voor een ‘WOW-cultuur’, gebaseerd op de wetenschap van geluk en de principes uit het #1 bestseller boek ‘Delivering Happiness’, met geavanceerde feedbacktechnologie.
De impact van ongelukkige medewerkers
Omdat onze mondiale samenleving snel verandert, digitaliseert en individualistischer wordt, is het onvermijdelijk dat bedrijven ook met deze kwesties worden geconfronteerd. Zo ervaren werknemers dat ze moeten voldoen aan hogere normen, opgelegd door zowel henzelf als hun omgeving. Hoe ze denken, handelen en zich voelen – de basis van een organisatiecultuur – wordt vaak niet meer gedeeld.
In veel organisaties leidt dat tot problemen; moeizame communicatie als gevolg van generatiekloven, problemen met het aantrekken van talent, een hoog personeelsverloop en verzuim of ongelukkige, slecht presterende werknemers. Al deze situaties beïnvloeden uiteindelijk de ROI (Return on Investment) en productiviteit in een bedrijf.
Benieuwd naar de rest van het bericht? Lees hier verder!
ANDERE POSTS
Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community
Subsidies voor Startups en Scaleups: Hoe Innovatievouchers jouw groei versnellen
Op 25 november 2024 sprak Jelle Drijver met Milan Groenewald van de Gemeente Utrecht over de voordelen die Dotslashers kunnen behalen met de advies- en projectvouchers die de Gemeente Utrecht ism Kansen voor West, ROM en provincie beschikbaar stelt om innovatie te...
Vacature Customer Succes Specialist
Vacature: Customer Success Specialist Bij Faqta zijn we op zoek naar een Customer Success Specialist die basisscholen en leerkrachten helpt om succesvol te werken met onze lesmethodes. Een salaris tussen €2389-2800, afhankelijk van je kennis en ervaring. Minimaal 16...
Vacature Adviseur Primair Onderwijs Faqta
Vacature: Adviseur Primair Onderwijs Bij Faqta zijn we op zoek naar meerdere Adviseurs Primair Onderwijs die basisscholen helpen met het thematische lesprogramma van Faqta. Je werkt aan nieuwe kansen bij bestaande klanten, je begeleidt scholen van proefperiode naar...
Dotslashers de baan in
Dotslash Golf 2024! De baan in met 10 Dotslashers + 7 deelnemers aan de clinic. Check deze post om te zien wie de winnaars zijn.
netwerk lunch
Vacature all-in-one Marketer Aexus
We are seeking an energetic and versatile All-in-one Marketer to join our team at Aexus, a dynamicentrepreneurial company based in Utrecht!This role is perfect for an all-round marketer with a passion for driving results, a strong grasp ofanalytics, and genuine...
Magnus energy en Ciratum bundelen krachten!
Magnus Energy en Ciratum hebben hun krachten gebundeld om hun dienstverlening in de energiesector te versterken en te verbreden. Deze strategische samenwerking is gericht op het aanbieden van innovatieve en holistische oplossingen aan Nederlandse klanten, met een...
Faqta vacature Backend Developer
Education is the foundation of our future, and we at Faqta are at the forefront of this evolution. It is our mission to help, support and educate teachers to bring primary school education into the 21st century. In just a few years, we've transformed the classroom...
Vacature Sales Advisor NextEnergy
Wil je de eerste contactpersoon zijn voor onze nieuwe klanten? Krijg je energie van klantcontact en help je graag mee aan de verdere ontwikkeling van onze startup? Een veelzijdige/veranderlijke salesfunctie waarin je je op zowel Inbound als Outbound kunt richten op een leuke manier en daarmee zowel je commerciële vaardigheden als je professionele capaciteiten in de duurzaamheidssector kunt verbeteren.
Vacature klantenservice medewerker bij NextEnergy
Zou je graag het aanspreekpunt willen zijn voor onze allereerste klanten? Krijg je energie van klantcontact en vind je het leuk om mee te helpen aan de verdere ontwikkeling van onze startup?
Bij NextEnergy bouwen we aan de energieleverancier van de toekomst. Met onze slimme app en een dynamisch inkoopsysteem kan elke Nederlander gemiddeld 40% besparen op zijn energierekening. Wij zijn op zoek naar zeer gemotiveerde en ambitieuze collega’s die niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken en een echte impact te maken binnen de energietransitie. Ben je klaar voor de volgende uitdaging?