Digital Movers heeft recentelijk de content strategie en campagne creatie voor Keune Haircosmetics gerealiseerd voor de Gouden Televizier Ring.

Keune Haircosmetics was hoofdsponsor voor dit evenement en zocht een betrouwbare partner voor hun content strategie en campagne creatie. Deze campagne is vervolgens in alle kanalen van de Televizier geactiveerd om merkbekendheid te realiseren.

Beniewd of Digital Movers jou kan helpen?

Neem vooral contact op! http://www.digitalmovers.nl/

 

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

Vacature: Sales Executive bij 2DAYSMOOD

Hey sales talent, wij zijn op zoek naar jou! Wij bieden jou een geweldige kans om positieve verandering te bewerkstelligen bij organisaties wereldwijd. Daarnaast kun je met een centrale rol in ons toegewijde team, veel impact maken op onze snelgroeiende...

Edtech-hub

Eerste fysieke Edtech-hub van Nederland komt in Dotslash, dé start-up hub van Utrecht waar ondernemers en onderwijsorganisaties vanaf het voorjaar van 2020 onder één dak (samen)werken en kennis uitwisselen.

Holacracy for Startups & Scale-ups

During this meeting you will get an idea of what Holacracy is and why this way of working is a good alternative for conventional ways of organizing.

Vacature: Customer Success Manager

“Working at OnRecruit is like experiencing the 1st day in a new job every day. A challenging yet friendly environment, where in fact everything I do has a real impact in the company..”

X