Enof en Social Brothers dragen bij aan prijswinnende NS-campagne

Het project #SameNSterker van de NS heeft de Galjaardprijs 2020 gewonnen. Creatief communicatiebureau Enof heeft het concept en het design ontwikkeld. Social Brothers heeft ondersteund met de technische realisatie.

#SameNSterker

De campagne #SameNSterker is ontstaan nadat de NS in maart hard geraakt werden door de coronacrisis. Om het grote aantal werknemers dat thuis moest werken te informeren, is er een campagne opgezet. Er werden verschillende sociale media ingezet en werknemers kregen de mogelijkheid kaartjes te versturen om elkaar een hart onder de riem te steken. 

Galjaardprijs
De Galjaardprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest innovatieve, impactvolle en inspirerende communicatieproject uit het publieke domein. De prijs wordt uitgereikt door Logeion, de beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. De jury vond het indrukwekkend en overtuigend hoe de NS met weinig middelen en in zeer korte tijd veel creatieve ideeën heeft ingezet om de medewerkers te verbinden. Het publiek was het daarmee eens. 41% van de publieksstemmen was voor het project van de NS.

Enof en Social Brothers

Enof is een creatief communicatiebureau uit Utrecht. Zij hebben de campagne #SameNSterker ontwikkeld. Voor de technische realisatie kregen ze ondersteuning van Social Brothers, een digital agency uit dezelfde stad. Enof en Social Brothers werken regelmatig samen aan spraakmakende campagnes.

 

 

 

ANDERE POSTS

Hieronder vind je meer posts/nieuws uit de Dotslash Community

Rabobank Regionale Duurzame Innovatiedag

Rabobank Regionale Duurzame Innovatiedag

Wil jij je laten inspireren door duurzame en innovatieve koplopers in onze regio en met andere ondernemers in gesprek gaan over duurzaamheid en innovatie in je bedrijfsvoering? Dan nodigt Rabobank je van harte uit voor de Regionale Duurzame Innovatiedag op woensdag 9 november.

NL Medica 2022 visitor programme

NL Medica 2022 visitor programme

Op 15 november 2022 organiseert de ROM Utrecht Region samen met Smart Health Amsterdam en Amsterdam Trade & Innovate een visitor programme, waarbij er gezamenlijk per bus afgereisd naar de Medica in Düsseldorf voor een dagtrip. De Medica is een van de grootste health beurzen ter wereld met duizenden exposanten, vele seminars, pitch events en andere netwerkevents.

Dotslasher Camenai beste oplossing bij innovatie challenge

Dotslasher Camenai beste oplossing bij innovatie challenge

Provincie Utrecht is vanuit de ambitie om steeds meer een duurzame en gezonde leefomgeving te creëren, een innovatie challenge gestart. Dit doet Provincie Utrecht in samenwerking met starthubs. waarbij de challenge als volgt luidde: ‘We zijn op zoek naar slimme sensoren, waarmee we met participerende burgers continu data verzamelen voor een gezonde leefomgeving.’

Deloitte Update Café

Deloitte Update Café

Deloitte organiseert een fysiek evenement dat op meerdere dagen door het land op diverse locaties zal worden aangehouden. Deloitte Utrecht organiseert het evenement op 3 November 2022.

Igne presenteert eMill

Igne presenteert eMill

Igne heeft afgelopen 6 maanden meegedaan aan het SiR Intergov programma. Tijdens de Demodag die gehouden wordt voor winnaars van verschillende challenges is Igne uitgekozen tot beste pitcher.

8 Dotslashers in de KVK Innovatie Top 100

8 Dotslashers in de KVK Innovatie Top 100

Super trots zijn we dat er maarliefst 8 Dotslashers genomineerd zijn voor de KVK Innovatie Top 100: Bizcuit, Blue Current, Camenai, Dialogue Trainer, Gribb.Tech, IGNE, Join Seven en Neurolytics.